9 Mayıs 2012 Çarşamba

Seraglio Restaurant (Süper Fırsattt)

Gönderen Aslı zaman: 06:54


Kocam o kadar yoğun bir insandır ki bir gün sonrasının programını yapamayız genelde günü birlik yaşarız yaşayacaklarımızı ama bazen benim kendisine yaptığım serzenişler sanırım işe yarıyor ve sonunda güzel şeylere imza atıyor en son serzenişimde Üsküdar Seraglio Restaurantta güzel bir kahvaltı organizasyonu yapmış ama tabiki bana işlerim var yarın ne yaparız bilemiyorum bebeğim deyip günü geçirdi. Bende nasıl olsa bir sonraki gün pazar ve geç kalkarım düşüncesiyle televizyon izleyerek saati geç vakitlere kadar getirdim ama bir yandan da eşim sürekli hadi uyu artık canım  deyip durdu bende onun bir dediğini iki etmediğim için uyudum ve sabah uyandığımızda bana giyeceğim kıyafetime kadar seçmiş.. Kocaman güzel gözleri ile bana bakıp bir sürprizim var hazırlan hadi diyen bir adam ve sonucunda Üsküdarın eşsiz manzarası karşısında Seraglio Restaurantta çok güzel bir kahvaltı ve karşımda beni çok seven canımın içi kocam benim seni seviyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Aslı Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea