10 Mayıs 2012 Perşembe

Çirkin kadın yoktur Bakımsız kadın vardır

Gönderen Aslı zaman: 01:52
Malum biz kadınlar her zaman güzel görünmek her zaman bakımlı olmak isteriz hem bunları yaparkende hem iyisi olsun hem uygun fiyatlı olsun diye de bir dünya araştırma yaparız bazen tereddüt ederiz acaba  gittiğimiz yerlerdeki malzemelerin steril olup olmadığını düşünürüz velhasıl kelam güzelliğimiz ve bakımımız için herşeyi göze alırız. Altunizade Güzellik Merkezi Es-Time adlı bir merkezi seçtim kendim için giderkende tereddüt ediyordum açıkcası öncelikle deneme amaçlı sadece cilt bakımı yaptırmak istediğimi söyledim sonra baktım çalışanların güler yüzlü olması ve kişiye özel  bir şekilde çalışmaları çok hoşuma gitti kendimi çok özel hissettim ve dedim ki kızım doğru yerdesin malum önümüz yaz bunun hazırlıklarını yapmak için geleceğim tek adres burası..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Aslı Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea