11 Mayıs 2012 Cuma

Kendi eviniz tadında

Gönderen Aslı zaman: 02:13
Canım arkadaşım benim iyiki varsın, ne oldu diye merak edenlere çocukluğumun beraber geçtiği yediklerimizin,içtiklerimizin ayrı gitmediği bir beraberlikten sonra herkes gün gelip kendi kanatları ile uçup birer yuva kuruyor hergün birbirimizi göremesek de biliyoruz ki en kötü ve en güzel anlarımızda bir telefon yeter buluşmamıza yine güzel bir planı varmış dostumun beni aradı ama kendisinin sorunları olduğunu ve bir dost'a ihtiyaç duyduğunu sabaha kadar oturup dertleşmek istediğini söyledi tabi ben dururmuyum hemen canım kocamı aradım ve hafta sonunu bensiz geçireceksin planın nedir diye ilk önce onun ne yapacağını öğrendim sağolsun eşimin bana güveni sonsuz olduğundan  hiçççççç nereye gidiyorsun hatun diye sormaz bile onada gün doğuyor ya neyseeeee. Arkadaşıma gittiğimde birbirimizi ne kadar özlediğimizi farkettik o gece sabaha kadar birbirimize anlattık dinledik eeee  sorun ne dedim benle ne paylaşıcaktın dedim bana ne dese beğenirsin sana sabah ev sıcaklığı tadında bir kahvaltı sürprizim var dedi zaten evdeyiz dedim meğer benim güzel arkadaşım bana  Süt Yumurta Reçel Cafe adında gerçekten çok şirin evinden çıkıp yan komşuya kahvaltıya gitmiş gibi hissedeceğiniz Kadıköy'de bir mekan çalışanların sizi misafir gibi karşıladıkları bir yer menüsü harikaydı bir de üstüne üstlük benim kahvaltıda çok sevipde yapamadığım tek şey olan Krep de vardı muhteşem bir kahvaltı idi.. kesinlikle bu mekana her türlü kıyafet ve herkes ile gidebileceğiniz en önemlisi kendinizi çok rahat hissedeceğiniz bir mekan hatta ben o kadar rahattım ki kahvaltı bitiminde tabakları toplamaya falan başladım alışkanlık işte ne yaparsınız.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Aslı Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea