14 Mayıs 2012 Pazartesi

Anne Olmak

Gönderen Aslı zaman: 02:09
Anne olmak kimbilir ne muhteşem birşeydir. Umarım günün birinde bu mutluluğu bu yüce duyguyu bende yaşarım bu özel günde tüm anneler sadece hatırlanıp tüm çocuklarının yanında olmalarını ister çocuklarının en sevdiği yemekleri hazırlayıp beraberce yemek içmek isterler bu özel günü bazı anne buruk bazı anne mutlu bazı çocuk annesi ile bazısıda annesizce geçirir kimide benim gibi hem annesi ile hemde evlat sahibi olmadan geçirir. Sadece ben üzülmeyeyim diye benim canımın içi bir tanecik  sevdiğim eşim bana artık annem diye hitap ediyor sende benim annemsin diyor, bende senin yaramaz sevimli çocuğunum diyor ve bana kendi annesine ve benim anneme aldığı gibi  bu günün anısına banada farklı farklı hediyeler almış tatlım benim iyiki benim dünyamdasın iyiki yol arkadaşımsın seni seviyorum annemmmm

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Aslı Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea